قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس قالب وردپرس قالب وردپرس

گروه هویج

ما اینگونه هویجی شدیم!

گروه هویج متشکل از مجموعه افرادیست که در تار و پود بازاریابی شبکه ای ایران بافته شده اند. از دوره ای که دکه های روزنامه فروشی محل خرید و دریافت فرم های ثبت نام بودند، تا به امروز که طبقه ای از ساختمان وزارت خانه به صورت تخصصی به مسایل و قانون های مربوط به این تجارت می پردازد، همیشه پای یک هویجی در میان بوده! تجارت بازاریابی شبکه ای به دلیل هیجان ، انگیزه و کار گروهی و رویا پردازی و بسیاری دلایل دیگر، پتانسیل بسیار بالایی برای رشد و موازی با آن برای حاشیه و سرخوردگی و شکست دارد. ما تصمیم داریم در کنار شم ا بایستیم و تجربیات و دستاوردهای مثبت و منفی خود ر ا در فضایی به دور از جانب داری به اشتراک بگذاریم . قصد داریم با شروع این مسیر به دید بهتر شما کمک کنیم و اعتقاد داریم شما هستید که با تصمیماتتان آینده را رقم می زنید.

شما در هویج چه می خوانید؟ شما با هویج چه می بینید؟

با هویج از خاطرات روزهای زیرزمینی تا آخرین اخبار رسمی این صنعت می خوانید،
با هویج با ملاک های انتخاب مناسب آشن ا می شوید،
با هویج استراتژی های زیر خاکی رشد این صنعت ر ا می بینید و با تاریخ آن در کشورمان آشنا می شوید،
با هویج می توانید در تصمیم گیری هایتان با تیمی مجرب مشورت کنید،
با هویج می توانید بهتر ببینید، بررسی کنید و در نهایت انتخاب کنید،
با هویج جوانب مختلف این تجارت ر ا می بینید و با ریسک های آن آشنا می شوید،
با هویج با تعاریف صحیح جایگاه های مختلف این صنعت آشنا می شوید،
با هویج حوزه اختیارات و حقوق خود ر ا در بخش های مختلف این تجارت می بینید.

چه کسانی هویج می خورند؟ (درباره شما)

استفاده از هویج برای همه خوب است و به اطلاعات و تجربیات هر کسی اضافه می کند، ولی به گروههای زیر توصیه اکید می کنیم که هویج بخورند:

  1. کسانی که مشغول فعالیت بازریابی شبکه ای هستند، (شما که امروز مشغول ساخت سازمان فروش خود هستید، با دانستن خاطرت و تجربیات کسانی که قبل از شما پا در این مسیر گذاشته اند، می توانید با اطمینان بیشتری تصمیم گیری کنید)
  2. کسانی که می خواهند وارد این عرصه شوند و درگیر انتخاب نقطه شروع هستند،
  3. کسانی که تولید کننده کالا هستند و به دنبال راهی مطمئن برای رساندن تولیداتشان به دست مصرف کنندگان می گردند،
  4. صاحبین و مالکین شرکتهای بازاریابی شبکه ای که تمایل به گسترش و بروز رسانی سبد کالایی خود دارند،
  5. شرکتهایی که تمایل به استفاده ازطرح های درآمدی موفق و امروزی این صنعت دارند،
  6. نزدیکان، خانواده و دوستان افرادی که مشغول این فعالیتند و نگران آینده عزیزان شان هستند،
  7. کسانی که دنبال راهی برای ایجاد تغییر در زندگی خود هستند و به فدرت کسب و کار پاره وقت پی برده اند،
  8. کسانی که از جلسات معرفی فرصت بیزارند،
  9. کسانی که می خواهند بدانند اینجا چه خبر است!

 

چشم انداز

ارائه دهنده خدمات مشاوره ای به روز و کارآمد در بالاترین کیفیت و همراهی مطمئن علاقه مندان و فعالان صنعت فروش مسقیم

ماموریت

هویج به عنوان یکی از اولین سرویس دهنده های خدمات مشاوره ای در صنعت فروش مستقیم، تلاش در ارتقاء سطح کیفیت بهره مندی از این فرصت دارد، از طریق همراهی و پشتیبانی مطمئن و متعهدانه و ایجاد ارتباطی صادقانه و پایدار برای آنهایی که به هویج اعتماد کردند، توسط تیم مجرب و مسلط به آخرین منابع علمی.

شرکای هویج

سرمایه های انسانی گران بها و ارزشمند که نیازمند آموزش، تعالی و توجه است. مشتریان هویج که به عنوان آوند های حیاتی همیشه در کنارشان خواهیم بود. سهامداران شرکت که زیر بنای همه فعالیت ها بوده و منافع و سود آوری آنان هم راستا با حفظ ارزش ها و ارتقاء جایگاه مشتریان ماست…

ارزش ها

خلق ارزش های سودمند و تکریم مشتریانمان
تمرکز بر حفظ منافع شرک ا و برنامه ریزی علمی برای سودمندی کسب و کارمان
تعهد به تحقق وعده هایمان
ایجاد سازمانی پویا و یادگیرنده از طریق بهبود مستمر و تفکر سیستمی و توجه به سرمایه انسانی مان
وفادار به مشتریان و کوشش برای جلب وفاداریشان
صداقت و شفافیت و انجام مسئولیت اجتماعیمان
پویش بازار برای ارائه خدمات بهتر و پایش مستمر خودمان

منابع انسانی

گستره سطح و عمق صنعت قروش مستقیم، که عموم حضور این صنعت را در اشکال مختلفی مانند بازاریابی شبکه ای، بازاریابی تک سطحی، بازار یابی بر اساس شبکه های اجتماعی احساس می کند، به قدری رشد کرد که کمتر شخص حقیقی و حقوقی دغدغه فقدان اطلاعات لازم را دارد. بهره مندی از فرصت های درآمدزایی، جریان وجوه نقدی، نحوه رسیدن به مصرف کننده نهایی، رقابت بر اساس مضیت های شناخته شده، بزرگترین نیاز هر شخصی، شرکت یا ارگانی است، تا خود ر ا به روز نگه داشته و پاسخگوی نیاز خود و مشتریان خود باشد. هویج شرکتی است دانش بینان با هسته ای از کارشناسان خبره و مجرب است. رشد و باندگی را هدف قرار داده و خود را در بالاترین سطح کیفی حفظ نموده است. بدیهی است که هویج از ورود نیروهای متخصص و آموزش و پرورش آنها استقبال گرمی می کند و تشنه ایده های خلاقانه و پرورش و اجرای آنها در حیطه صنعت فروش مستقیم است.

اعضای هویج

محسن بشردوست – مدیر عامل
میثم صمدی – رئیس هیآت مدیره
مهدی بشردوست – مدیر بازرگانی
کسری افشار – مدیر روابط عمومی
آرش ستارزاده – مدیر بازاریابی

گروه هویج

گروه هویج متشکل از مجموعه افرادیست که در تار و پود بازاریابی شبکه ای ایران بافته شده اند. از دوره ای که دکه های روزنامه فروشی محل خرید و دریافت فرم های ثبت نام بودند، تا به امروز که طبقه ای از ساختمان وزارت خانه به صورت تخصصی به مسایل و قانون های مربوط به این تجارت می پردازد، همیشه پای یک هویجی در میان بوده! تجارت بازاریابی شبکه ای به دلیل هیجان ، انگیزه و کار گروهی و رویا پردازی و بسیاری دلایل دیگر، پتانسیل بسیار بالایی برای رشد و موازی با آن برای حاشیه و سرخوردگی و شکست دارد. ما تصمیم داریم در کنار شم ا بایستیم و تجربیات و دستاوردهای مثبت و منفی خود ر ا در فضایی به دور از جانب داری به اشتراک بگذاریم . قصد داریم با شروع این مسیر به دید بهتر شما کمک کنیم و اعتقاد داریم شما هستید که با تصمیماتتان آینده را رقم می زنید.

شما در هویج چه می خوانید؟ شما با هویج چه می بینید؟

با هویج از خاطرات روزهای زیرزمینی تا آخرین اخبار رسمی این صنعت می خوانید،
با هویج با ملاک های انتخاب مناسب آشن ا می شوید،
با هویج استراتژی های زیر خاکی رشد این صنعت ر ا می بینید و با تاریخ آن در کشورمان آشنا می شوید،
با هویج می توانید در تصمیم گیری هایتان با تیمی مجرب مشورت کنید،
با هویج می توانید بهتر ببینید، بررسی کنید و در نهایت انتخاب کنید،
با هویج جوانب مختلف این تجارت ر ا می بینید و با ریسک های آن آشنا می شوید،
با هویج با تعاریف صحیح جایگاه های مختلف این صنعت آشنا می شوید،
با هویج حوزه اختیارات و حقوق خود ر ا در بخش های مختلف این تجارت می بینید.

چه کسانی هویج می خورند؟ (درباره شما)

استفاده از هویج برای همه خوب است و به اطلاعات و تجربیات هر کسی اضافه می کند، ولی به گروههای زیر توصیه اکید می کنیم که هویج بخورند:

  1. کسانی که مشغول فعالیت بازریابی شبکه ای هستند، (شما که امروز مشغول ساخت سازمان فروش خود هستید، با دانستن خاطرت و تجربیات کسانی که قبل از شما پا در این مسیر گذاشته اند، می توانید با اطمینان بیشتری تصمیم گیری کنید)
  2. کسانی که می خواهند وارد این عرصه شوند و درگیر انتخاب نقطه شروع هستند،
  3. کسانی که تولید کننده کالا هستند و به دنبال راهی مطمئن برای رساندن تولیداتشان به دست مصرف کنندگان می گردند،
  4. صاحبین و مالکین شرکتهای بازاریابی شبکه ای که تمایل به گسترش و بروز رسانی سبد کالایی خود دارند،
  5. شرکتهایی که تمایل به استفاده ازطرح های درآمدی موفق و امروزی این صنعت دارند،
  6. نزدیکان، خانواده و دوستان افرادی که مشغول این فعالیتند و نگران آینده عزیزان شان هستند،
  7. کسانی که دنبال راهی برای ایجاد تغییر در زندگی خود هستند و به فدرت کسب و کار پاره وقت پی برده اند،
  8. کسانی که از جلسات معرفی فرصت بیزارند،
  9. کسانی که می خواهند بدانند اینجا چه خبر است!

شرکای هویج

سرمایه های انسانی گران بها و ارزشمند که نیازمند آموزش، تعالی و توجه است. مشتریان هویج که به عنوان آوند های حیاتی همیشه در کنارشان خواهیم بود. سهامداران شرکت که زیر بنای همه فعالیت ها بوده و منافع و سود آوری آنان هم راستا با حفظ ارزش ها و ارتقاء جایگاه مشتریان ماست…

ماموریت

هویج به عنوان یکی از اولین سرویس دهنده های خدمات مشاوره ای در صنعت فروش مستقیم، تلاش در ارتقاء سطح کیفیت بهره مندی از این فرصت دارد، از طریق همراهی و پشتیبانی مطمئن و متعهدانه و ایجاد ارتباطی صادقانه و پایدار برای آنهایی که به هویج اعتماد کردند، توسط تیم مجرب و مسلط به آخرین منابع علمی.

چشم انداز

ارائه دهنده خدمات مشاوره ای به روز و کارآمد در بالاترین کیفیت و همراهی مطمئن علاقه مندان و فعالان صنعت فروش مسقیم

ارزش ها

خلق ارزش های سودمند و تکریم مشتریانمان
تمرکز بر حفظ منافع شرک ا و برنامه ریزی علمی برای سودمندی کسب و کارمان
تعهد به تحقق وعده هایمان
ایجاد سازمانی پویا و یادگیرنده از طریق بهبود مستمر و تفکر سیستمی و توجه به سرمایه انسانی مان
وفادار به مشتریان و کوشش برای جلب وفاداریشان
صداقت و شفافیت و انجام مسئولیت اجتماعیمان
پویش بازار برای ارائه خدمات بهتر و پایش مستمر خودمان

منابع انسانی

گستره سطح و عمق صنعت قروش مستقیم، که عموم حضور این صنعت را در اشکال مختلفی مانند بازاریابی شبکه ای، بازاریابی تک سطحی، بازار یابی بر اساس شبکه های اجتماعی احساس می کند، به قدری رشد کرد که کمتر شخص حقیقی و حقوقی دغدغه فقدان اطلاعات لازم را دارد. بهره مندی از فرصت های درآمدزایی، جریان وجوه نقدی، نحوه رسیدن به مصرف کننده نهایی، رقابت بر اساس مضیت های شناخته شده، بزرگترین نیاز هر شخصی، شرکت یا ارگانی است، تا خود ر ا به روز نگه داشته و پاسخگوی نیاز خود و مشتریان خود باشد. هویج شرکتی است دانش بینان با هسته ای از کارشناسان خبره و مجرب است. رشد و باندگی را هدف قرار داده و خود را در بالاترین سطح کیفی حفظ نموده است. بدیهی است که هویج از ورود نیروهای متخصص و آموزش و پرورش آنها استقبال گرمی می کند و تشنه ایده های خلاقانه و پرورش و اجرای آنها در حیطه صنعت فروش مستقیم است.

مهدی بشردوست

مدیر بازرگانی

میثم صمدی

رئیس هیات مدیره

محسن بشردوست

مدیرعامل

آرش ستارزاده

مدیر بازاریابی

کسری افشار

مدیر روابط عمومی