قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس قالب وردپرس قالب وردپرس

مقالات

مهمترین عناوین:

اخبار

ارتباط سالم، کلید موفقیت در بازاریابی شبکه ای

توان مباحثه برنده-برنده و بدون تعصب مهارتی است که نه صرفاً در این تجارت بلکه در این عصر یکی از پایه های اصلی زندگی اجتماعی است. توزیع کنندگان بازاریابی شبکه ای حتی در دوره ای که کارشان در کشور از حمایت قانون برخوردار نبود، با آموزش های خود باعث انتشار فرهنگ مطالعه و مباحثه در بسیاری از اجتماعات شده اند. منظور از مطرح کردن این موارد اهمیت و تاثیر گذاری رفتار هر توزیع کننده بر موفقیت خودش و دیگران است. در ادامه قصد داریم به توضیح چند تکنیک کاربردی برای ایجاد گفتگویی صمیمی و آموزنده بپردازیم.

ویژگی های کسب و کار بازاریابی شبکه ای

در مطلب پیش رو در مورد ویژگی های شغل بازاریابی شبکه ای صحبت می کنیم، اغلب این ویژگی ها فارغ از نوع شرکت و محصول و طرح درآمدی بین وضعیت فعالین این حرفه مشترک است. قصد داریم وضعیت کسب و کار یک توزیع کننده (بازاریاب شبکه ای) را از چند جنبه مورد بررسی قرار دهیم. برخی از این مزایا مختص بازاریابی شبکه ای نیست و در مشاغل دیگری نیز وجود دارد، اما تجمیع آنها در یک کسب و کار با سرمایه اندک بازاریابی شبکه ای گزینه ای خاص برای بررسی قرارداده است.

از کار در تعطیلات لذت ببریم

نحوه کار در تعطیلات و استفاده از این فرصت برای فعالان بازاریابی شبکه ای دغدغه ای همیشگی است و روش های مختلفی برای آن پیشنهاد می شود. بسیاری از فروشندگان و مغازه داران در ایام قبل عید بازار پر کاری دارند و ایام عید را به تعطیلی می گذرانند، اصطلاحاً کسب و کارشان رونق چندانی ندارد. این اتفاق در بسیاری از سازمان های فعال در بازاریابی شبکه ای نیز می افتد، اما آیا برای کسانی که به بازاریابی شبکه...

شرکت های فاقد مجوز فعالیت بازاریابی

صنعت بازاریابی شبکه ای در کشور ما کمتر از 10 سال سن دارد و در همین مدت توانسته جذابیت های فراوانی را برای سرمایه گذاران و توزیع کنندگان ایجاد کند. رشد تصاعدی، درآمد رسوبی و آزادی های زمانی برای توزیع کنندگان در این تجارت باعث شده که افراد زیادی علاقه مند به ورود یا مطالعه در این حوزه شوند. طرح های مشابه نیز با ایده گرفتن از رشد این صنعت اقدام به طراحی خدمات و مسیر های درآمدی برای...

انواع دعوت موثر

دعوت موثر و برنامه ریزی شده یکی از عوامل بسیار مهم در هر گونه کسب و کاری می باشد . دعوت به روشهای مختلفی در زندگی ما جاریست وهمه ما انسانها به صورت آشکار و پنهان با مدلهای مختلف این موضوع آشنایی داریم . زمانی که دوستی را به یک مهمانی یا نهار دعوت میکنیم ، زمانی که افراد را به محیط کارمان دعوت میکنیم و حتی زمانی که یک لباس زیبا می پوشیم و افراد را نا خودآگاه به...

معرفی کار یا پرزنت

یکی ازمهم ترین ارکان کسب و کار موفق، پرزنت یا معرفی کار/محصول می باشد. برای انجام صحیح این موضوع که از تاثیرگذار ترین بخش های کار نیز به حساب می آید، می بایست ابزار و شرایط و اطلاعات کافی را کسب نمود و سپس وارد عمل شد. با یک مثال ساده این موضوع را بررسی می کنیم: فرض کنیم شما به مهمانی رسمی دعوت شده اید و شخص میزبان برای شما اهمیت قابل توجهی دارد. رفتار، پوشش، طرز برخورد مدل حضور...

مسائل شرکت های بازاریابی شبکه ای

در مقالات قبل به این نکته پرداختیم که در جایگاه انتخاب به عنوان توزیع کننده، چه نکات و احتیاط هایی را باید مد نظر قرار دهیم. در این مقاله اما روی صحبت بیشتر با دست اندر کاران و قانون گذاران این صنعت در ایران است. انتخاب کار غیر قانونی به طور معمول ایده آل هیچ کس نیست و دلایلی وجود دارد که توزیع کنندگان به سمت شرکت های خارجی کشیده می شوند. در این مقاله به باز کردن اصل...

انتخاب شرکت بازاریابی شبکه ای مناسب

فرصت بازاریابی شبکه ای معمولاً به طرزی هیجان انگیز معرفی می شود. به طوری که جای خالی بررسی فاکتور های تاثیر گذار در انتخاب شرکت بازاریابی شبکه ای را این هیجان اولیه پر می کند و باعث می شود توزیع کننده بعد از مدتی درگیر مسایلی برای پیشرفت گردد. آمار جهانی ریزش بالای ۸۰ درصد در بازاریابی شبکه ای بیانگر اهمیت این موضوع است. عمر شش ساله این صنعت در کشور ایران و تعداد توزیع کنندگان فعال، آمار فوق...

عبور از چراغ قرمز

در مقاله تاثیر شرکت های هرمی و غیر قانونی به گوشه ای از تاثیرات فعالیت در شرکت های غیر قانونی بر چرخه اقتصادی اشاره کردیم و در این مقاله قصد داریم، با جوانب فعالیت در شرکت های بازاریابی شبکه ای خارجی بیشتر آشنا شویم. تمرکز این مقاله بر موضوع همکاری با شرکت های سابقه در بازاریابی شبکه ای مثل اوریف لیم، فور اور، اورگانو گلد و مشابه آنهاست. زنجیره های اقتصادی هر کشوری، از حلقه های فراوانی تشکیل شده که...

بازاریابی شبکه ای داخلی، خارجی و هرمی؛ تهدید یا فرصت؟

گروه هویج در این مقاله سعی نموده است با تحلیل و سنجیدن نکات مثبت و منفی حضور شرکت های بازاریابی شبکه ای خارجی و هرمی، در کنار شرکت های داخلی دارای مجوز، به توضیح این موضوع بپردازد که آیا در حالت کلی، همکاری با این شرکت ها فرصت به حساب می آید یا اینکه تهدیدی بیش نیست و بهتر است از آن رد شد... پس از شش سال که در ایران بازاریابی شبکه ای رنگ و بوی قانونی به خود...